Home is wherever YOU are

God kväll! Ett sent inlägg från min sida. Haft väldigt fullt upp idag, fått lite viktiga grejer gjorda! Men jag håller det inombords än ett tag. Nu är jag äntligen hemma i min sköna, trånga, lilla säng. Har pussat på mina älskade vovvar miljontals gånger godnatt (ett under att de fortfarande lever hehe..), ibland ställer jag mig funderingen på hur det är möjligt att älska några små varelser så ofattbart mycket. Skulle göra allt och lite till för mina pälsbollar.

Annars då? Har lunchat med Johanna på stan, alltid lika skönt att få snacka av sig lite med en vän. Skratta åt sina bekymmer och berätta om sina irritationer. Ibland måste man bara ta ett simpelt men jäkligt djupt andetag och tänka lite positivt! Vi alla är ju bara människor trotsallt.

Köpte även ett par supercoola träningsbyxor från Stella McCartney for Adidas! Kikat på dem ett tag, men de finns dessvärre inte att köpa i Oslo. Skall visa er de senare! Bara jag som totaldiggar när designers gör kollektioner för klädeskedjorna? Främst budgetkedjorna då. Jag hatar kopior och skulle aldrig stödja något sånt! För mig är det inte bara B utan otroligt respektlöst att göra vinning på någon annans skapande, och jobb. Hur som haver, det är roligt när kedjorna har designers som designar kollektioner åt dem. Ett unikt plagg men för en sådan billig prislapp!

Förövrigt var det väldigt länge sedan jag visade shopping här i bloggen. Inte för att det är så viktigt, men åt andra sidan, shopping är ju alltid roligt! Har faktiskt gjort en hel del bra köp de senaste månaderna.. ;-)

Nu är det läggdas. Vankas jobb restan av veckan, även några dubbelpass på det!

En vän jag aldrig skulle vilja vara utan. Världens bästa Filippa!
Älskar denna mysiga bild.
 
 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0