Fixa och trixa!

Goddagens!
 
Har precis ätit lite frulle, granola och yoghurt.. På tal om det, vaniljyoghurten här är att dö för - aldrig smakat någon yogurt med sådan äkta och stark vaniljsmak. Och jag älskar vanlij! Annars då? Skall fixa nytt solkort och göra naglarna ho någon manikyrist här i stan, jag har fått tycke för att måla naglarna själv igen - så jäkla jobbigt att behöva göra återbesök och inte kunna fixa till själv (om det är akut) - speciellt när de växt ut, blivit för långa och bara ser fel ut. Men nu är de ojämna sedan jag gjorde det ändå i en aggressivare stund, lite töntigt ilandsproblem jag vet.
 
Skall träna med Emma senare idag, och sedan tog jag ett kort jobbpass! Lika bra! Förressten så är jag kontaktbar på samma nummer och faktiskt samma gamla mobil på måndag-tisdag igen, personalen hade hittat den inne på Zara! Vilket jag visste hela tiden.. Det var stängning och jag glömde den, trodde det var personalen som vart oärlig mot mig, men tydligen inte. Ibland har man lite tur. Skall verkligen skärpa mig hädanefter.
 
Nu; dags att kila ner på stan! Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0