Världens mest glömska idiot

Jag må nog vara världens mest glömska människa när jag är stressad. Och ja, förstår nog att ni undrar vad som har hänt. Men jag har glömt min iphone inne i provhytten på Zara, otroligt pinsmt av mig själv (jag vet) och jag blir så otroligt förbannad och besviken på mig själv, orkar inte ens bry mig nu. Blir bara så trött. Nu är den förstås stulen. Har bara mig själv att skylla återigen.
 
Nåja. Blir ett sent inlägg, men kände för att skriva av mig lite! Även om jag inte fick ut specieltl mycket intressant i denna lilla text.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: michelle

Hej! bara så nyfiken var du har köpt din bruna päls? Så fin!!

Svar: Hejsan! Köpte den på en liten butikk i Stkhm, the leather jacket eller något?! Tusentack! :)
emma TORSTENSSON

2015-02-13 @ 18:34:53
URL: http://michelleostlund.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0