Toppenhelg!

Hej allesammans!
 
Jag har haft en jättefin jul med otroligt mycket mat (givetvis) som också resulterat i att jag är mer lik en julgris än människa. Men det är väl det som hör till, inte sant. :-) Igår bjöd jag mina vänner på mingelkväll hemma, innan vi skulle göra stan (råkade bli lite för mycket göra stan, men mer om det sen). Mamma hjälpte mig att fixa olika snittar, minivästerbottenpajer, sallader och lite annat festligt. Min bror och hans vän var väldigt rara som ställde upp som värdar, välkomnade och serverade champagne till mina gäster (vänner) som kom! Champagne går ju alltid åt. 
 
Väl på nöjes, som, som i vanlig ordning var smockat med människor blev det ett x-antal shotrundor i baren. Ärligt talat, det var nog där vi hängde hela natten. Jag brukar faktiskt dansa vanligtvis. Sedan hade man förstås lite otur också, såklart har någon lodis stulit mitt Hermesarmband. Köpte det för sisådär två månader sedan så det sved ju lite. Men det är ingen fara herr tattare där ute, jag köper ett nytt ändå! Och du får mindre bra karma i framtiden! Så försök att glänsa medan du kan, lär inte vara alltför länge.
 
Idag har jag pch Felicia varit med Erika på en väldigt smarrig jullunch hos mamma Eva! Sedan åkte jag och Eva och kikade i lite butiker medan de andra låg och var döda av baksmällan i soffan. Nu har jag intagit soffläge hemma och det är vä-ääldigt skönt kan jag säga er. :-)
 
Hoppas ni alla haft en fin jul & god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0