3e Advent!

God morgon kära söndag!
 
Haft en hektisk vecka - men nu börjar det efterlängtat lugna ner sig! Ynka tre dagar tills hemfärd för julen, skall bli så mysigt och skönt.
 
Gjort det som skall göras klart på jobbet, gett cheferna som går på semester lite klappar. Nu är det bara alla 411 resterande klappar kvar till familj o vänner, men det går väl snabbt. Tur att det är kul. :-)
 
Veckan har som i vanlig ordning inneburit myskvällar hemma och flera middagar, i onsdags var jag och Erika på Grand Hotels julbord. Helt underbart gott! Vi delade på en flaska skumpa och blev såklart lite lulliga, haha. I torsdags gick vi vår favvoresturang med stans bästa råbiff (enligt mig) och enligt Erica stans bästa köttbullar, Tures givetvis. Pappa Cerniz och familjevännen Elisabeth var såklart med, efter några trevliga timmar ledde en flaska vin till en annan flaska vin.. En annan flaska vin till drinkar och shots. Det blev en liten krogrunda för mig och Erika, efter Tures en sväng till Riche, och slutligen Strandvägen 1 där vi träffade några härliga att avrunda kvällen med.
 
I fredags följde vi med Johanna på 30-års fest för Collage, det blev middag, drinkar och shots (givetvis shots). Sedan gick vi till Amba och slutade natten på Bergmans. Väldigt trevlig natt/kväll!
 
Igår kväll jobbade jag på en privatfest, när jag kom till festen trodde jag att jag kommit till en ambassad - det visade sig vara ett hem. Haha, då kan ni nog ana hur häftigt det huset var. Kvällen gick bra, och avslutades i en efterlängtad soffa med mina bästa vapendragare, Erika & Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0