Familjen på besök!

Heeej!
 
Haft en jättebra men tyvärr (inte helt oväntat) för kort helg. Mamma och farmor har varit på besök. Jag älskar vår huvudstad och trivs här som tusan, det enda som saknas är närhet av familjen. :) Då hade det vart komplett. Känns lite tomt nu när de redan åkt, tur att jag har min numera sambo Erika till hands! Sambo och vapendragare!
 
I fredags gick vi ut efter jobbet (såklart) blev en spårad kväll som slutade med nattkäk på Donken. Vaknade upp trött och tidigt på lördagen, mötte upp moder och farmor - kollade runt på stan en hel dag, är fortfarande förvånad att jag överlevde detta, ha-ha. Men det gjorde jag, ibland underskattar man sig själv! Är trots allt bara 20, klarar än så länge det mesta. Hehe. Träffade väninnorna en snabbis på kvällen, men gick till mamma och farmor på hotellet tidigt för att vakna upp pigg idag ändå. Vilket jag är väldigt nöjd över, för en gångs skull.
 
Idag blev det likaså - en heldag på stan, shoppade lite behövligheter i form av basplagg, tog en afternoon tea på Wienercafét med familjen och Erika. För att ladda upp till den jobbiga turen.. Till ikea. Alltså Ikea kungens kurva avskyr jag. Avskyr hur det är uppbyggt - som en labyrint, och en cirkel - jag blir illamående efter några varv.
 
Men fick med mig det viktigaste som behövdes till lägenheten i alla fall, så nu har jag och Erika meckat kvällen till ära. Om det har gått bra eller inte är dock en annan femma, vi har inte ens skruvat ihop hängaren. Men den lyckades stå sig själv ändå. Flyt men ändå oflyt. :-)
 
Nu - dags att sova, skall jobba tidigt imorgon! God natt och sov gott alla nära och kära!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0