Älskade huvudstad!

Vilken vacker huvudstad vi tycks ha här i Sverige. Nej, här har vi definitivt inget att klaga på. Jag njuter av att påbörja varje dag i denna mysiga stad. Höra fåglarna kvittra, pulsen bland alla stressade människor (man finner ändå något lugn mitt i den stressen), alla unika och gamla lägenheter, de charmiga takåsarna. Att man kan ta en latte klockan 22:00 på kvällskvisten, trots att det är måndag - och trots det, kan det fortfarande vara som en fredag. Just det, jag älskar mornarna förbi Östermalmstorg med alla killar i kostym. Jag älskar stiliga och välklädda människor. Här trivs jag :-) Japp, så är det att gå från lantis till stadstjej förmodar jag..
 
Ikväll skall jag hänga med Johanna och Meja! Får se om vi går ut och tar något glas vin - eller om det blir en myskväll. Lutar faktiskt åt myskväll idag, tro det eller ej :-))) Hehe.
 
God kväll på er!
Bild från helgen. Jag och min vapendragare Erika :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0