Jag och mitt zombiejag

Goddagens!
 
Herregud vad skönt det var att SLUTA jobba idag. Har längtat efter att sova i flera veckor, men liksom aldrig fått tid att göra det, rejält.. Det är alltid någon frestelse som dyker upp eller något måste som kallar. Jag har längtat efter att få sova ut så mycket att jag till och med planerat hur, när och var jag skall få sova. Ha-ha.
 
Ligger i sängen hos Erika och dricker välling. Världens godaste varma dryck, så mysig att dricka! Kanske konstig beskrivelse, men det är verkligen mysigt. För övrigt har jag haft en bra men lugn dag på jobbet.
 
Nu tänkte jag kolla på en film att snosa till ett tag. Hörs sen och hoppas ni får en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0