KÄNNS SÅ BRA

Kom precis hem från jobbet. Trött och utsliten med ett långt arbetspass sedan 07 imorse - helgen är med andra ord välförtjänad!
 
På måndag skall jag på ''snabbkurs'' och jag börjar mitt nya jobb i vårt Stockholm. Känns så himla bra. Är så himla taggad. Och laddad. Och förväntansfull. Kort sagt, så är jag verkligen redo för att ge järnet. Det skall vi givetvis fira imorgon (i alla fall jag skall fira mig själv hehe) och såklart, för att det är lördag och att den skall spenderas med grymma väninnor och att alla bor vi i samma stad! Så kul vi kommer ha framöver och ha-ar!
 
Nu skall jag sova. Skall upp tidigt och packa, fixa och dona imorgon. Ha det gott och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0