Från skogsbo till stadstjej!

 
Hej kära vänner!
 
Hoppas allt är bra med er? Med mig är allt finemang, trots en tumultande vardag på sistone. Några saker som jag däremot fram emot är att jag flyttar, till Stockholm, redan på måndag! Kanske ingen nyhet för er att jag skulle flytta, men det blev ju faktsikt lite tidigare än väntat, så jag håller på att fixa och trixa här för att få ihop vardagen... Men det är det värt. För jag ser så fram emot lite miljöombyte, och jag är så trött på mitt mysiga lilla Karlstad! 
 
Inte nog med det är jag så förväntansfull att testa på en helt ny branch att utvecklas inom. Hör och häpna, men jag är så klar med resturang! Det har haft sin tid sedan jag vart sisådär 14 bast.. Nu är jag redo för den adminstrativa delen:) en enkel sådan förvisso, men alltid en början. 
 
Nu är jag väldigt, väldigt trött. Ligger helt utslagen i soffan med mina två vapendragare till vovvar. Hunnit med ett läkarbesök, lunch med Johanna på stan och även ett kvällspass på jobbet. När jag kom hem från jobbet, var jag så sugen på korvstroganoff.. Så det fick bli det halv 11 på kvällen, hehe! 
 
Godnatt och sov gott på er.
Tog en flaska bubbel och firade att det var måndag - i måndags! Jag och Erika på Josefinas:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0