Inget påskägg iår

Long time no see! Ärligt talat så har blogg.se gjort om deras hemsida - och mitt i under denna lilla renovering har också min dator vägrat släppa in mig på hemsidan. Funkar numera bara att skriva på mobilen för mig, där har vi anledningen. Vanligtvis älskar ju jag att skriva. Allt ifrån ytliga små saker till desto djupare och viktigare, det är befriande i stora hela. Igår kväll var jag på en vinkväll som ledde till en mindre lugn förfest och utekväll! Jag är knappt ute nu för tiden, så det var roligt att komma ut. Annars är jag inte så förtjust i svenska "supa skallen av sig klubbar" av någon anledning är folk aldrig normalt onyktra här i Sverige. Folk skall alltid dricka till den graden talförmågan tappas och ett surr är det enda som hörs.. Jag är lite mer för att träffa nya människor, mingla och därmed skall även talförmågan vara på sin plats. Vaknade upp hos Emelie imorse, bortsett ifrån lite huvudvärk igår hade jag iallafall en bra kväll. Idag skall jag till Anna på en mysig vinkväll! Det ser jag definitivt fram emot, efterlängtade väninnor, mycket skratt och mycket vin! En kväll helt i mitt tycke det. 
Igår hade jag en svart byxdress (ser ut som en klänning) en mjuk fläta och glittrande örhängen till. Jag har alltid haft en klassisk stil och kommer nog alltid att ha det. Känner mig alltid så bekväm och kvinnlig! *Beröm till mig själv* hehe. 
När jag kom hem idag hade jag en aptit utan dess like! Det är helt otroligt vad hungrig man kan vara efter en utekväll? Den här köttbiten var nog det godaste jag någonsin ätit. Jag hade nämligen turen att finna en bit från självaste oxen i kylen! Haha kan inte fatta hur hungrig man kan vara, trots att man slängde i sig en kebabtallrik på en proppmätt mage sisådär 02:00 på natten. Nåja. Ibland är livet gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0