En bra kväll!

God morgon! Jag hade en toppenkväll igår hos Clas. Vi körde ölspel, skrattade, snackade och fumlade! Allt det där som hör till en flummigare kväll efter några glas vin. Sådana kvällar hade man ju jämt i gymnasiet. Faktiskt saknat det. Sedan vinglade vi vidare till Jaguar för en utekväll. Trots att jag drog hem efter sisådär en timme ute.. Var den lilla studen även den rolig! Träffade många gamla vänner jag inte sett på ett bra tag. Tog en taxi med pappa hem i slutet av natten. Nu skall jag på påskmiddag hos farmor. Jag älskar högtider, men jag tycker inte riktigt att påsken känns som en högtid ändå. Det känns liksom inget speciellt, bortsett ifrån extrapris på godis och choklad till min stora lycka... Hehe. 😋 
Jag Albin och Patrik hos Clas. Haha, jag var iallafall nöjd med bilden.. Albin däremot? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0