VILKA IDIOTER

Jag och Amanda är alltså! Vi fick ett dubbelrum i ett kollektiv igår, tog vi det?! Nej för det första, det kändes som ett dagis för vuxna, för det andra, det var ett killkollektiv (inte för att vi har problem med det vanligtvis.... Men dessa killarna hehe) och tillsist, folk sprang runt med blått, rosa och ja hela regnbågens färger i håret. Vet att jag är dömande nu, men lite dömande måste man vara för en sådan dyr månadshyra för ett sådant mindre fräscht rum. Kändes dessutom som China town fast i Oslo utanför gatan, förmodligen ett under om man inte blir rånad på natten. Efter alla dessa klagomål kan no nog förstå att det inte blev rummet! Istället stångade vi oss iväg med typ allt vi äger, hehe, till ännu en väns lägenhet. Stannar hos Emma ett tag nu, men jag hoppas verkligen, verkligen, att jag får någon utav de lägenheter som jag mailat på. Det är verkligen viktigt att bo på rätt område har jag märkt. Nu börjar passet! Hörs senare ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0