Det kryllar i benen..

Tror ärligt talat att jag jobbar för lite här i Oslo. Är så jäkla rastlös!! Njuter inte alls av ledigheten, är inte tillräckligt trött för det.
 
Tänkte skaffa ett till extrajobb. Har ju jobbet på Rimi som jag är skriven deltid på, fast har ändå mer än heltid i timmar per månad.. Och resturangerna då, men det krockar med Rimi - så det blir inte så mycket där. Jag har kommit på att jag har alldeles för mycket överflödig energi, vet inte vart jag skall ta vägen och göra med timmarna, så är det, om ni förstår vad jag menar. Det är svårare att sysselsätta sig med ledig tid här då jag inte känner lika många som hemma här.
 
Så min tanke är att ta ett nattjobb, vore så perfekt för mig att ha ett nattjobb efter att jag slutar på Rimi vid 11. Tänkte gå ut och söka innan jag börjar jobba imorgon! Det är inte min grej att vara ledig såhär mycket, jag vill jobba och tjäna mer pengar... Känna mig trött när jag kommer hem! Det gör jag inte på detta jobb på samma sätt som när jag jobbade hemma, därför måste jag jobba mer.
 
 
Funderar på någon butk som Deli Deluca eller Seven Eleven, hotell eller lagerjobb på nätterna.
 
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0