Tjejmiddag

Hallå! Ligger hemma i sängen och kollar på Walking Dead. Sådan jäkla grym serie. Jag är en sådan som sällan håller koll på vad som är inne och ute när det kommer till program, men sedan händer det någon gång ibland att jag råkar klicka in på någon serie, som nu till exempel, och den råkar vara riktigt bra. Som till och med håller en rastlös filur som mig i chack. Det är inte illa kan jag säga er.
 
Idag har jag varit i stan och fått ny pedikyr, valde chockrött denna gång. På fötterna föredrar jag faktiskt både starkare och gladare färger, vilken årstid det än tycks vara. Fötter behövs alltid pimpas upp! Efter att ha fått fina fötter, mötte jag upp tjejerna på Frost - var vrålhungrig så en god (& stor) hamburgare passade utmärkt. Och som man längtat efter att träffa dessa energigivare! Sådana människor som man skall umgås med i livet, trots att inte alla energigivare i gänget var med denna gång. ♥ Efter middagen stack de andra till Koriander och jag till Hagahallen för att träffa en annan saknad väninna, nämligen världens bästa Sara!! Hade givetvis ett annat uppdrag också, handla med massvis med godis inför Oslo imorgon - godiset i Norge är otroligt dyrt i jämförelse med Sveriges (typ 14,90 kr hekto).. Så man bör bli lite snål där borta.
 
Tänkte avsluta kvällen med några ytterligare glas vin på Koriander med dem andra, men istället blev det bussen hem. Skall trotsallt upp tidigit imorgon, och innan jobbet harj ag flera saker som skall fixas. Skadar inte att vara på hugget då. Annars har jag haft en väldigt fin och värdig kväll. Skratt, snack, leenden och energiklumpar som dessa satt alldeles utmärkt.
 
Nu skall jag sova, godnatt!


Min pedikyrist är så himla duktig. Känner mig så mycket fräschare med en simpel sak som fixade fötter. 

Och det blev en sådan mysig kväll! Tack mina älskade för den lilla stunden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0