onsdag i hemstaden

God morgon! Jag vaknade nyss, eller ja, blev nyligen väckt utav ett ''uppiggande'' (hehe) samtal från Fia!! Tänkte börja fixa mig iordning lite. Skall handla inför Oslo imorgon, göra pedikyr, träffa Sara och middag ikväll. Det är mycket roligt som väntas en onsdag hemma som denna!
 
Just nu har jag lite egentid hemma med en tyvärr vidrigare kopp kaffe (lyckas alltid hälla i alldeles för mycket kaffepulver haha), nåja tanken var god åtminstone. Skall pussa lite på mina fyrtassar & sedan välkomna denna dag!
Två bilder från mysigaste dagen på länge! Pussade på småbrorsorna massor, lagade mat och bakade bullar - till tända ljus och James Blunt på högtalarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0