UNDERBART!

Jag.Finner.Inte.Ord. Det är så underbart att vara hemma igen!
 
Idag tog jag en sovmorgon, eller ja, tills mamma väckte och vi åkte & handlade inför middagen. Vi gjorde iordning grillad lax med delikatesspotatis & cremefreicheröra och tillsist grekisksallad med bröd och hemmagjort basilikasmör. Och jag som typ levt på soppa de senaste veckorna (min enkla dille i norge) har nog aldrig uppskattat riktig mat så mycket, ha-ha. Mamma har åkt på ett möte, så nu skall jag & farmor baka världens godaste bullar, nämligen med mandelmassa som fyllning, det måste ni testa (sök på google)!
 
Idag blir det bara en riktig mysdag som ni kanske märker. Men det är jag verkligen, verkligen, verkligen i behov utav. Har verkligen saknat denna hemma-känsla SÅ mycket! Har ju förvisso levt i en väska, så kan ju vara därför min saknad är så extrem, he-he. Ikväll skall jag träffa Olivia som jag inte träffat på flera månader. Saknar henne lika mycket som allt hemmagjort!
 
Imorgon skall jag fixa lite ändringar med abonnemang till telen och beställa en Iphone 6 plus. På kvällen blir det middag med tjejerna och antingen bio eller utekväll därefter. Perfekta dagar att komma hem till. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0