Är man ensam hemmakvinna så är man!

God kväll! Kom precis till lägenheten efter ett 17-h pass. Trodde aldrig att jag skulle få så många tider då jag bara undertecknade deltid på RImi (var lite orolig faktiskt) och deltid på Kjell & Tores företag... Men jojomen!! Har blivit schemalagd mer än heltid på Rimi, och dessutom har jag möjligheten att få bestämma precis hur mycket jag vill jobba! Känner mig riktigt lättad!
 
Kom hem vid 12 igår, började jobba 7 idag på Rimi - slutade 15:00, började 15:15 på Kafe Oslo och slutade 23:30, har gått och återtagit min vanliga vardag. Saknar dock Ankdammen som fasen... Ha-ha, så fort någon gör något på de andra resturangera jämför jag alltid med Ankdammen - kan inte hjälpa det, ''aha är det sådär ni gör, vi gör på ett helt annat sätt på Ankdammen, eller när jag typ skall berömma (lyckas det alltid vinklas åt (återigen) ankdammen) ''vad fint ni lägger upp på tallrikarna, påminner väldigt mycket om hur det såg ut på ankdammen!!'' Haha, fy vilken tönt jag är egentligen.
 
Nåja, nog om hemmasnack. Har precis kommit till lägenheten och här är jag minsann ensam, tjejerna är på fest och jag har precis kommit från jobb, vad gör man? Jo går och köper pizza såklart, som en äkta liten hemmaherre fast dam istället! Istället för Öl och pizza är det saft & pizza för min del..... Nix, nu skall jag gå ner och möta Amanda. Hoppas ni får en fin helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0