Uppe med tuppen!

God morgon! Jag vet inte vad det blivit med mig som människa, men jag har praktiskt tagit hoppat upp ur sängen vid 06:00, varje morgon (!!!), sedan skolan slutade, och typ tänkt ''Vilken fantastisk dag det kommer bli!!'' Det är verkligen inte svårt när det är ens egna val, tillskillnad ifrån förut, då det var lite mer som ett måste.. Det jag skulle säga är, vad jag uppskattar denna energi!
 
Sitter i soffan och dricker upp min morgonkaffe, skall snart åka till jobbet, och i eftermiddag skall jag på ett möte angående schemat på teatern, är verkligen förväntansfull, jag har en känsla som att jag kommer trivas där SÅ mycket - och att chefen där ''ger mig så många pass jag vill'' (enligt honom själv), känns det absolut inte sämre!
 
Hoppas ni får en fin dag alla kära!
 
Solig sensommarkväll i Oslo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0