Så lyxigt!

Jag började inte jobba förrän vid 15 idag (ok brukar förvisso börja denna tid, hehe) beslöt iallafall mig att passa på att ta en liten runda på stan! Det har ju öppnat en ny galleria vid Nationalteatern här i Oslo - och den var sååå fin! Hela gallerian var i koppar och det såg så lyxigt ut. Dessutom var det väldigt många norska designerbutiker, vilket jag tidigare inte sett så mycket utav. Köpte en latte och spanade runt med nyfikna ögon! Denna stad har så bra shopping, skulle kunna gå loss här vilken dag som helst. En sak jag fixade idag iallafall var; att gravera in mina initialer inne på Louis Vuitton butiken, gjorde det på min neverfull. Valde guld och jag tycker att hela väskan ser så himla lyxig ut nu, innan var den mer vardaglig. 
E.T
Älskar denna jacka från Acne. 
Nya fina gallerian! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0