Ny stad och nya äventyr!

Tja snyggingar! Sitter i bussen påväg till Oslo. Flyttar alltså idag, påbörjar mitt nya jobb imorgon och jobb nummer 2 dagen efter. Ser fram emot det SÅ mycket! Kan med all ärlighet säga att jag skall göra mitt främsta i varje ynka liten situation. När jag lämnar Oslo skall det inte finnas en liten brist på servicekunskapen! Eller engelskan (skall börja läsa en kurs vid sidan utav). Annars då? Hade en "avslutningsresa" med ankdammen i helgen. Haft otroligt kul och vart lite väl onykter, som jag blivit alla dessa dagar denna vecka.. Eller ja, de dagarna jag vart ute förstås. Tål verkligen ingenting längre, billigt men ändå synd när man älskar vin! Men med en ny stad och nya vänner blir det förstås massor av firande. Flertal glas champagne på Grand imorgon, idag pizza i soffan framför BB! 
Jag och älsklings-Filippa häromdagen! 
Fina arbetsvänner taggade för kryssning! 
Efterättsbuffe ❤️ Störde tanterna i pianobaren med MÅNGA bilder givetvis😉
 Robin med ständigt nya damer!! 

Jag och bästa Lindy! 
En bild från idag, skulle tacka mina chefer för en toppensommar:-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0