Nöjd!!

Jag är SÅ nöjd över att jag valde ett resturangjobb också, det är ju så jäkla kul.. Igår gjorde jag första passet på Sture Tores som är en catering/bokningsfirma för middagar & fester här i oslo, men, de äger även en lite finare resturang vid namn Café Oslo, och tillsist även en resturang vid namn; Café löve, som ligger på den norske teatre. Gjorde verkligen rätt val med detta företag, känner att jag kommer variera mycket och utvecklas desto mer! Ser fram emot allt! 
Igår var jag ensam servitris med tre kockar (två av dem ägare) på en matlagningskurs de hade här! 

Och eftersom gästerna lagade fyrarätters, så fick även vi det!! Mmm!! Nu väntas ett pass på Rimi och i eftermiddag café oslo! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du inte berätta mer? Vart ska du bo & med vilka? Hur gjorde du när du sökte jobb & boende? :)

2014-09-06 @ 17:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0