Mama I coming home!

God kväll kära vänner! Jag sitter på nattbussen påväg hem till Värmland du sköna. Fy fasen vad underbart det skall bli! Är ledig i två dagar nu och det skall jag minsann ta vara på, det skall bli skogspromenader med mina fyrtassade små hjärtegull, bullbak (då jag älskar bullar & känna mig som en liten hemmafru hehe), storhandling, middag med tjejerna och jag hoppas att jag hinner med en torsdag på koriander!! Men en utekväll brukar man trots allt alltid att hinna med! ;-) Ser fram emot att komma hem SÅ mycket, och träffa alla saknade ❤️ So much love. 



Min älskade bebis! 



Jag saknar att klä upp mig... Har jag inte gjort på senare tid kan jag tillägga... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0