Lever det loppigaste jobblivet!

God kväll kära vänner! Har precis slutat på jobbet, ligger på hotellet och äter chokladbollar & soppa, fantasifull blandning det där.. Gud vad jag har saknat att bo på hotell på tal om inget. När jag checkade in igår så kom Felicia över, vi hade en mysig tjejkväll som jag verkligen var i behov utav! Nackdelen med att flytta hemifrån, och dessutom till ett annat land (trots att det är nära hem) - det är väldigt lätt att känna sig lite ensam ibland. Så ja, en tjejkväll har jag verkligen saknat, Bortsett från det var det underbart att äta en stor frukostbuffé, läsa tjejtidning och sedan återvända till ett nystädat rum, helt ärligt, fy vad jag behövde detta. Jag har flängt runt och i stort sett levt i en väska den senaste tiden, det tar verkligen på krafterna att behöva anpassa sig och inte riktigt ha ett eget hem. Några dagar till på hotell och sedan till helgen flyttar jag in i lägenheten! Längtar. Nu skall jag läsa lite bloggar och sedan sova tänkte jag. Av någon anledning är allt jag vill göra i livet för tillfället jobba, resa och mysa! Varken förhållanden eller fester frestar mig i livet. När jag var ute i fredags låste jag liksom in mig på toaletten och surfade på mobilen istället för att vara social med de andra, förstår ni då vad ointresserad jag blivit av människor? Tror det har med att göra att det inte är något nytt, jag har träffat de flesta typer nu och för att tillvaron skall kännas lite spännande måste miljön bytas. Oavsett om det är Norge eller Sverige. Hur som haver, jag lever ett loppigt jobbliv iallafall, träffat fantastiska människor, nya vänner, skrattar och sliter massor! Godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0