Grattis till oss!!

Fick nog bästa starten idag på jobbet. Sigurd kom nämligen och sade grattis emma! Varför undrade jag? Jo men då hade en nöjd kund som pratat med mig och min arbetsväninna ringt in och berömt oss så mycket. På rimi har vi en tävling, trevligaste kassören vinner 10-tusen, så förtillfället har jag & Mojzgan täten! Då det är första gången en kund ringer (som tävlingen går ut på). Det är ju det bästa som finns, att få valuta & uppskattning för vad man gör! Nu är jag hemma hos Elias igen och tänkte sätta på deras dator för en film. Imorgon blir det jobb först och sedan åker jag faktiskt hem, på riktigt! Och med det menar jag ända till Värmland! Saknar min familj & vänner där hemma så mycket. Jag är ledig i två dagar så måste passa på! Hoppas ni haft en bra början på veckan, min har varit helt underbar! 
Jag, Mojzgan & vår kassaledare Sidar, som är så nöjda över duktiga anställda som oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0