Första jobbdagen avklarad!

Första jobbdagen är avklarad på Rimi, och det gick jättebra! Även om jag inte har samma glädje på detta jobb som mitt förra, är det absolut inget fel på och dessutom är alla väldigt trevliga och hjälpsamma. Sådant gillar jag, avslappnad stämning där man kan känna sig lite hemma. Hur som haver, jobbet har gått bra, jag har lärt mig mycket och utvecklats lite mer inom norskan (hehe).. Det lustiga är att norskarna har svårare att höra vad jag säger än vad jag har, att förstå dem. En bad mig liksom att övergå till engelska?! Ha-ha. Bortsett ifrån det, skall catcha upp med en vän som bor här, Emma, på stan, och ikväll blir det tacomys hemma hos tjejerna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0