Working class hero!

Hej alla kära! Kom precis hem till lägenheten, sitter just nu och äter kvällsmat i min lilla ensamhet (02:00 på natten hehe).. Har blivit ett långt pass idag likaså, från 09:00 på morgonen till 01:00 på natten. Jobbade till 16:00 på Goexcellent och sedan direkt vidare till Rimi till klockan 01:00! Jag har haft en sådan period i livet länge nu, gillar att jobba länge, stenhårt och komma hem riktigt trött. Det värsta jag vet är att ha massa onödig energi på kvällskvisten, att man inte vet vart man skall ta vägen.. Och så kände jag faktiskt med enbart ett jobb!!
 
Nu måste jag faktiskt gå och lägga mig. Skall upp i tid och plugga på lite info om säljprodukten, kände mig inte så duktig idag - men träning ger färdighet som man säger! Sedan vankas ju 17 h pass varje vardag hädanefter. Till helgen vankas flytt från lägenheten och även en Stockholmstripp med Sara & Filippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0