en tröttare emma

Hej kära vänner! Sitter i köket och äter kvällsmat, sisådär klockan halv 2 på natten (lol). Men har ju jobbat från 09-24:00 idag. Med en enda ynka 30 min paus, så ni kan förstå att man varit lite upptagen. Förövrigt gick första dagen på nya jobbet bra, har förvisso fortfarande upplärning, som skall pågå i 3 dagar - men ser verkligen fram emot att börja sälja. Det var många på upplärningen som hade jobbat med sälj tidigare så jag var nog ärligt talat den som hade minst kött på benen, men det låter jag minsann inte hindra mig. Blev snarare glad då jag såg ett flertal duktiga och smarta människor, och ibland dem, där satt jag! Kände mig på något vis lite stolt över att vara den oerfarna som minsann fick jobbet ändå.
 
.. Det som skall ske hädanefter, skall slita hårdat, skall bli bäst! När de andra tog kaffe satt jag kvar i personalrummet och pluggade på produkten, rasten på jobb nummer 2 läste jag på ännu fler försäljningstips och råd. Jag kan svära till alla jag känner, det kommer inte dröja innan jag blir riktigt grym på detta. För jag kommer inte ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0