Att njuta av en morgon

God morgon! Äntligen fredag. Ligger i sängen och myser med kaffe, medan jag kollar på Annika som fixar sig iordning inför jobbet.. Att ligga kvar i sängen blev helt plötsligt mycket mer uppskattat då, ha-ha. Men jag är faktiskt inte ledig idag heller, det vankas ett 10-h pass idag ända till kl 00:00, så inte mycket fredagsmys för min del, men man skall ikke klaga!
 
Imorgon åker jag förmodligen hem till Karlstad igen. Skall ha en fin kväll med mina favoriter, Sofia & Luiz! Och på söndag fira Carl som fyllt 18 år i efterskott. :-)
 
Detta som jag skådade häromdagen gjorde mig varm inombords. Två hemlösa, livsnjutande människor, väljer att skänka det lilla de kan - bröd till fåglarna! Vilka fina människor det finns. Hur många gör sånt här egentligen? Och skänker folk bröd till fåglarna nu för tiden känns det som att man gör det för sakens skull och inte för att vara hjälpsam, som dessa två män.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0