Underbar dag på jobbet!

God kväll mina vänner!
Haft en underbar dag på jobbet idag. Ni skall veta hur många intressanta människor man kan träffa i den lilla kassan på Rimi Oslo S, det är ifrån piloter, affärsmän, knarkare, hemlösa, pyskopater, asiater som skall fota allt, fnittriga tjejgäng och ölgalna fotbollskillar! Man träffar alla! Oavsett vad man tycker om vissa enskilda individer, så har varje unik människa något intressant att ge med sig. Man kan lära sig något utav alla. Träffar jag någon trevlig blir jag extremt trevlig tillbaka & ännu mer triggad på att göra ett så bra jobb som möjligt, träffar jag någon otrevlig blir jag ännu mer triggad på att göra ett bättre jobb - och tänker, sådär bitter som människa vill jag minsann aldrig bli. Den inställningen har alltid funkat för mig.
 
Annars då? Precis intagit mysarläge i lägenheten, tänkte få med mig min vapendragare Robin att kika på en film snart! Perfekt avslut på en torsdag i mitt tycke.
Hehe att vara trött på kvällen har aldrig hänt....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0