Så underbara minnen.

Det finns inget jag tycker är underbarare än att ha avslutat gymnasiet, att inte ha samma vanliga plikt varje dag, utan istället få välja vad som skall ske med varje ynka liten dag. Frihet är det. Förut var det jag mot gymnasieeleverna, nu är det jag mot världen. Har nog aldrig känt sådant hunger inombords som jag känner nu, viljan att ständigt ha mer. Har aldrig förut trott att jag varit en speciell tävlingsmänniska, men jo, det har jag kommit till insikt med nu. Anledningen till att jag inte märkte det förut var förmodligen för att jag saknade motståndare.
 
Hur som haver.. Är det något jag saknar från gymnasiet är det absolut alla uppbokade helger, varenda helg var uppbokad flera månder framöver. Det var middagar, födelsedagsfester, småresor hela tiden. Och givetvis mycket jobb, jag lyckades ju maxa 5 extrajobb bredvid mina studier, hehe. Jag saknar också alla ytliga vänner, ni vet, personerna man snicksnackat med i några minuter - och helt plötsligt var både lunch och helg inbokad med denna nya människa. Vissa människor vill inte ha ytliga vänner i deras liv, men jag känner såhär, man kan omöjligen vara nära med alla - så varför inte vara ytlig med resten. Även om man inte delar med sina djupaste frågor, delar man trots allt både snack, skratt och skvaller ihop. Det räcker för mig!
 
En bild från förra sommaren, födelsedagsmiddag & mingel hos Nicole!
Girlz be like!
Taggade inför en utekväll vårt lilla Karlstadtown
Jag och min bästa vän Sara, på min 18-års middag/fest.
Hade 66 vänner på middag när jag fyllde år! Sedan blev det förstås fest med desto fler människor...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0