Alla möjligheter i världen!

 
Godmorgon!
Jag och Filippa vaknade precis, jag har fixat iordning haregrynsgröt med karamelliserade kaneläpplen (klyschigt som det låter) & yrvädret Filippa duschar. Eftersom jag är ledig idag och Filippa stannar tills imorgon, praktiskt taget vår sista dag tillsammans, skall vi givetvis ta en shoppingrunda (host, jag skall spara mig) genom stan! Oslo har ju faktiskt ett helt grymt utbud av butiker och designeraffärer - dessutom ligger allting väldigt kompakt.
 
Annars då? Herrrrre min jesus vilken helg! Under fredagen tog vi hit en arbetskompis med vän till lägenheten, så hade vi en lång förfest ihop, som typ varade hela natten, he-he. Så det var jag, Filippa, Annika, Sara, Michael och en vän. Himla trevligt! När vi skulle gå in på klubben kände vi att det inte riktigt var vår stil, och vände givetvis hem med mat i tankarna, mat på natten är trots allt aldrig fel!
 
Lördagen till ära blev helt FELfri. Vi handlade tapas, olika ostar, choklad och en hel del alkohol, förstås - till kvällens lilla festlighet. Blev en tjejkväll med Filippa, Annika, Sara, Ellen & Sanna. Så mysigt! Mina favorit-förfestar är alltid lite tjejiga. Under natten splittade vi oss och jag och Filippa hoppade runt från krogar till krogar på drinkar och nya ansikten. När vi tröttnade gick vi vidare till nästa ställe, tog några glas & dansade! Helt underbart.
 
 
Gårkvällen blev en typical latisdag a la söndag, sushimiddag & en trist bio! Och nu startar vi veckan med lite trallande på stan.. :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0