Måndagskväll!

Måndagen har spenderats med min käraste Filippa, haft en långhelg ledig och fy vad skönt det varit. Lite extra i vardagen sådär. Dessutom är det alltid skönt att vara ledig när andra jobbar (ok jag är nog ensam om att tycka detta), men hela staden blir så mycket rymligare! Kafeerna är lugna och affärerna näst intill tomma. Dessutom slipper man agera stridsvagn på gatorna av alllt knuffande med människor...
 
Nu ligger jag i sängen och kikar på resor, har ju planerat med Zara sedan i somras att fira nyår i Dubai & hälsa på henne där. Dessutom har jag mitt ungdoms-drömyrke där, nämligen att jobb som flygvärdinna för världens främsta flygbolag, givetvis Emirates. Haha, tror att jag har frågat ut varenda flygvärdinna jag träffat på varenda flygplats om tips och råd.. Sprang liksom efter en flygvärdinna från Emirates cabin crew i Ayipa Napa (tro det eller ej men Emirates flyger dit också) och tappade bort mina vänner, utan mobil, allt för några intressanta frågor på lite halvtaskig engelska! Ja, när man vill någonting märks det åtminstone.
 
Imorgon väntas ett arbetspass på Rimi och nästa vecka, börjar jag faktiskt heltid som säljare på Goexcellent! Fick ju jobbet efter intervjun. Så kommer jobba heltid där, 9-4 och kvällarna på Rimi. Mycket jobb hädanefter!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0