Världens bästa besök!!

God natt alla nära & kära (som i godkväll fast på natten hehe). Slutade jobba vid 00:00 och har sedan dess pratat & ätit nattkäk med Annika & Sara! Är pigg, trots att jag egentligen måste sova.. Skall trots allt upp och jobba om sisådär, 3 h... Men är man energisk så är man. Sova kan man göra i ett annat liv, försöker jag åtminstone intala mig.
 
Har förövrigt varit på en lyckad intervju idag! Den kändes jättebra för att vara ärlig. Annars har knegat ett kvällspass på Rimi och nu ligger jag bara i sängen och väntar in helg - som en galning!! Har ju en helt underbar helg framför mig! Filippa kommer imorgon!! Och som pricken över iet har min killkompis Samir flyttat hit från Karlstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0