Fin kväll på Grand Hotell!

Halloj alla nära, kära & övriga därtill! Hur har er dag varit? Min har personligen varit helt suverän. Trallat runt på stan och fixat lite småsaker. Egentigen inte gjort speciellt mycket. Lämnat in ett CV, fått en arbetsintervju till imorgon och sagt adjö till en vän som tyvärr flyttar härifrån. Lite blandat. Kvällen har spenderats på Grand Hotels spaavdelning. Väldigt bra avslut på en lill-lördag, skulle jag vilja påstå.
 
För övrigt längtar jag ihjäl mig efter Filippa som kommer hit till helgen. Och om två helger framöver vankas en hel vecka i vår kära lilla huvudstad med mina främsta, finaste, bästa vänner! Skall göra ansiktsbehandlingar och bära shoppingkassar så händerna blöder! Ok, inte blöder... Men nästan:))
 
Bild från förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0