Le mot världen, så ler världen mot dig!

God morgon! Gick precis upp, efter att ha sovit ut rejält idag. Så skö-önt & behövligt. Sitter och dricker min favoritmat här i Oslo a la soppa, ha-ha, så enkelt det kan bli. Håller på att förbereda mig inför en arbetsintervju förressten, skall på intervju som säljare på ett företag här i stan, brukar vanligtvis inte vara den som förbereder mig inför en intervju, kan ju vart för att jag tidigare kört på säkra kort såsom resturang, butik.. Där jag vet att passionen syns så fort jag anländer.
 
Det här jobbet är ju dock väldigt nytt för mig isåfall. Håller tummarna för att jag får det, och vilket som, tänker jag iallafall ge mitt allt! Förövrigt, så skall jag träffa upp en väninna på stan och tillsist ett kvällspass på Rimi.
 
Önskar er en fin torsdag! Man skall alltid göra det bästa av möjliga mina vänner. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0