Egentid

God morgon! Hoppade upp ur sängen imorse, jag har verkligen gått och blivit morgonpigg. Numera när det är morgon, hoppar jag upp ur sängen och ser fram emot vad som komma skall denna härliga dag. Så lätt var det inte under gymnasiet kan jag konstatera.. Älskar det fria livet. Att veta att man alltid har ett kvar, gå upp eller ligga kvar, bry sig eller inte, kämpa eller ge upp. Allting man gör, gör man i främsta huvudsak för sig själv. Att leva med denna frihet varje dag, gör allting så mycket lättare - man ansvarar liksom automatiskt för vad man vill göra och vem man vill vara eller bli. Valet är vårt. Min ack så viktiga syssla idag får bli egentid, i form av manikyr & pedikyr! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0