Baka, baka liten kaka!

Om sisådär 10 minuter kommer jag att träffa en av mina bästavänner, som jag inte träffat på cirkus 4 månader! Helt sjukt, förr brukade vi ses nästan varje dag. Vad saker och ting kan förändras. Ni kan ju förstå vad upprymd jag är över detta, längtar efter min lilla älsklingsoliv!
 
Vi skall baka mandelmassa-bullar hemma hos farmor. Sjukt myz! Skall ta med till min lilla kollektivfamilj. Annars så har jag och Sara planerat in en veckas hälsosemester i slutet av månaden! Det förtjänar vi trots allt. :-)
Igår var jag ute och promenerade TRE gånger.... Inte lätt att vara en rastlös individ, hehe.
En puss på denna underbara dag!
Idag har jag haft på mig, Skor/UGG Australia, jenas/Levis, jacka/Peak Pearformance, halsduk/Mulberry
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0