Hem LJUVA hem!

Gud vad underbart det är att komma hem. Att välja och vraka och ha tillgång till precis allting. Pussar och gos av bröderna fyrtass i mängder och ja, till och med pappas överkryddade mat är uppskattad! Kom hem med bussen inatt och möttes givetvis av att min festprisse till fader hade mer eller mindre fest här hemma. Livat som alltid! Från mammas del bemöttes jag givetvis utav ett helt nytt vardagsrum, alltid något inom inredningsväg som skall vara förändrat. Även om det knappt gått en vecka, nåja, hon anser det vara nödvändigt iallafall.
 
 
Så detta är vad som skett idag. Vart ute och tagit en prommis, fixat mobilen (har samma nummer som förut mina vänner), ätit och druckit ett glas rött. Nu tänkte jag ta en prommis till, lika bra att vara lite hurtig, och ikväll träffa min saknade Olivia. Imorgon fixa naglarna, träffa min älskade Sara och tjejerna på kvällskvisten. Det är lite lustigt att jag saknat så många här hemma, men nu när jag kommer hem - börjar jag på direkten sakna de andra i Oslo, som också är mitt hem numera, ha-ha.
 
Slutsummering. Hellre ha många att sakna än ingen alls!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0