Att skapa sin egen lycka.

Det är inte längden i livet som räknas, det är längen av lycka och glädje som gör det. För vad är livet värt om man ändå inte lever det?
 
Jag har alltid ursäktat mig med ''äsch då, jag är ju så ung och jag har all tid i världen på mig'' - att göra saker och ting senare. Men nej. Man vet aldrig när livet hastigt ändras, eller när det tar slut. Därför skall jag från och med nu, sluta vänta på saker och ting - och att saker och ting skall ske. Jag skall skapa min egen drömvärld, och jag tänker börja på direkten.
 
 
Så vänner och ovänner där ute, vänta inte på saker och ting, ta vara på tiden och gör det bästa utav möjliga av varje värdefull sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0