Söndagshäng @ Starbucks

Goddagens! Sitter på Starbucks med Annika och Robin, då nätet i lägenheten inte riktigt funkar ännu. Att dra nytta utav det dåliga är iallafall att man kan missbruka vartenda litet cafe, och det med all rätt! Oktoberlatten på Starbucks är min nya favorit!
 
Igår hade jag en suverän kväll med Michael och hans vänner, nattlivet här i Oslo har verkligen levererat! Har förvisso bara varit ute här två gånger, men de gångerna har fasen i mig levererat! Startade dagen med en morgonprommis med Robin och sedan köpte vi med oss sushi hem, så gott, jag som vart sugen på sushi en längre preiod utan att köpa det (vet ej varför hehe), var givetvis helnöjd.
 
Skall träffa min kära väninna Emma ikväll! Har mycket att prata om och dessutom är jag SÅ sugen på en riktig myskväll!! Är det söndag så är det. ;-)
Klädsel häromdagen. Hade på mig enkla kostymbyxor från Stockholm, ballerinas från Zara, sjal från Louis Vuitton och plånbok från Burberry.
Klädsel inför en utekväll. Klänning från H&M, skor från Zara, halsband från Marni.
Robin, jag och Annika. Sushi-söndagsmys med en film!
Rummet efter att mamma och pappa varit här och hjälpt mig.
 
 
Tack för denna toppenhelg!  Nu väntas en toppenvecka!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0