Första natten!

Det här är den första natten. Alltså första natten i vår och "min" lägenhet. Vilken känsla! De andra tycker förmodligen jag är helt galen som sprungit runt och varit helt till mig av lycka, lägenheten är så himla fantastisk! Visst, den är inte speciellt fixad och det är mycket som skulle kunna förbättras - men den ligger i ett perfekt och fint område här i Oslo, har fin utsikt över andra fina lägenheter, mysiga caféer och pubar. Högt (!!!) i tak, gamla och välgjorda dörrar och full utav stora fönster och öppna ytor. Den har verkligen alla potential i världen till att bli hur enastående som helst!! Haha jag vill ha den!! Äga den!! Men får börja såhär antar jag. Hur som haver, har riktigt bra känslor i magen, och det är helt underbart att ha. Imorgon vankas jobb, men på torsdag så är jag ledig - mamma och pappa kommer över! De skall hjälpa mig piffa till rummet och göra det lite mer personligt. Sedan skall vi väl njuta av staden lite och ja, bara va' - äta, shoppa, umgås! Underbart!! Kommer bli fina kommande månader här! 

Det är det lilla ni får se nu. Såhär skall det absolut inte vara. Garderob i rummet skall målas, gardinerna som är förskräckligt skrämmande, skall givetvis bytas och inredning hämtas. Inte ens täckena skall få pryda rummet! Skall visa er när det är klart, och då mina vänner skall det vara perfekt - emma är i farten;) älskar det här!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0