Fix och trix!

God kväll kära vänner! Jag har precis lagt mig i sängen efter att ha pysslat lite i lägenheten. När jag flyttade från sverige för sisådär 4 veckor sedan utan hem - var en utav de prylar jag prioriterade att ta med, ett flertal ljus! Kanske låter korkat men värme är ju allt här i livet tänkte jag. Och nu, en månad senare sitter jag här i lägenheten, rånöjd över mitt då kloka val. Hehe. Börjar kännas mer hemma nu efter att ha lagt och hängt upp kläderna fint i sin ordning. Mina matriella älsklingar! Nu tänkte jag sova, vill vara pigg på min efterlängtade, lediga dag imorgon! 
Tog en kaffe med Felicia förut i nya gallerian här i Oslo. Otrevlig personal men underbar cappuccino och sällskap. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0