En ensammare fredagsnatt

Hejsan! Sitter i lägenheten och tar det väldigt lungt. Tvingades åka tillbaka för att jobba redan idag på Rimi, så blev bara en dag i lilla Karlstad. Direkt när jag kom hem igår så somnade jag faktiskt, som en stock! Kanske inte är så konstigt då jag jobbat flera dubbelpass kombinerat med lite sömn på sistone, vaknade hur som haver upp vid 9:tiden, hoppade upp ur sängen och åkte in till stan! Det blev en impulsiv utekväll med Cornelia. Blev kanske lite väl många glas vin,men åt andra sidan, för min del är det nästan omöjligt att inte dricka för mycket (är ju trotsallt inte ute så ofta).. Känner av allt, ha-ha! Nåja. Kvällen var i stora helhet väldigt trevlig!
 
Denna fredag till ära har jag spenderats på stans små gator. Köpte ett par nya UGG's då jag lyckats glömma ena skon på en efterfest (klumpigt jag vet), en bedårande klänning, ett par jeans som satt he-eeelt perfekt, lite nya smycken och två presenter som jag tror kommer bli ganska bra åt en kräsen herre. Tänkte som i vanlig ordning inte köpa något, men när man enbart lyckats finna perfekta ting är det ju faktsikt en människas skyldighet att köpa det. Annars så hade jag lite egentid i form av att få naglarna tjusiga, luncha och lite stadshäng med Cornelia. Sade adjö till min kära väninna och tog bussen till Oslo, har precis betat av några timmar på Rimi, åkt runt hela stan i taxi för att få nycklarna till lägenheten - och är nu äntligen i soffposition! Så jäkla uppskattat!
 
Tänkte sätta på någon mysig film att somna till. Imorgon är jag ledig, så tänkte kika runt på stan lite. Lika bra att passa på när man ändå har tid. På kvällen vankas julbord med Rimi-personalen! Skall bli väldigt trevligt med alla underbara knegare, kan inte förstå hur jag alltid lyckas få så bra arbetskollegor! Alltid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara roligt om du la upp fler bilder på dig i vardagen och kanske dagen outfit och sånt.
Älskar din blogg. Kram

2014-12-03 @ 08:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0