En ruggiare söndag.

Hej mina vänner! Det är en regnig söndag här i Oslo. Har vart ute på en prommis med Robin runt fina Frognerparken. Har faktiskt inte promenerat i den tidigare, trots att jag bott här i nästan ett halvår nu (verkligen på tiden). Var minst sagt häftiga kreationer och statyer, jag kan aldrig undgå att undra och imponeras - hur lyckas vi människor? Och för att inte tala om flera hundra år sedan, då människor byggde stora pyramider med bara kropparna. Antar att det är ett bevis på att det mesta är möjligt här i världen, med lite vilja!
 
Ligger i lägenheten och slappar i soffan nu. Pratat i tele med min saknade Sara! Åker till Karlstad på torsdag igen för att fira min väninna Julias födelsedag, och givetvis några utekvällar när man ändå är igång! :-)
 
Hoppas allt är bra med er, med mig är det toppen.
Love, Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0