En lugnare lördag!

Hej kära vänner! Befinner mig just nu hemma i Sverige. Igår hade jag en grymt rolig utekväll med Johanna. Vi hängde hos två killar först med Felicia, dock var det bara jag och Johanna som var råtaggade på att gå ut - och satt där och förade lite utstötta, haha! Men vad gör man inte för festens skull! Vi hamnade på Pitchers, vilket egentligen är ganska fel ställe när det kommer till både våra kretsar och åldrar. MEN. Fy-Fabian vad kul vi hade! Jag älskar att bara man väljer lite udda ställen ibland, så kan man fasen stöta på nya människor i även lilla Karlstad!
 
Dagen idag började med en typisk dagen-efter-lunch på likaså klassiska efterhaket, Kebabhouse. Saknat min fina vän så det var underbart med ännu lite tid tillsammans! Därefter trallade jag vidare till Sofia på jobbet, som jag saknat min bästavän, Obeskrivligt mycket skulle jag säga. Blir alltid lika glad över att träffa dem! Jag jobbar inte förrän på tisdag så jag stannar nog här hemma tills dess. Lika bra att passa på när man kan ändå.
 
Min chef lade upp detta inlägg på vår fb-grupp, en kund har alltså skrivit ett inlägg om mig på sin facebook! Blev väldigt glad över att hon var så nöjd över min lilla service. Underbar kund!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0