Söndagsnatt.

God kväll mina vänner! Hur mår ni? Själv mår jag jättebra. Helgen har spenderats på jobbet, och visst är det alltid en fördel att vara ledig på helgen, men... Jag trivs så bra på jobbet ändå & kan knappast klaga! Jag har ju åtminstone varit ledig idag (söndagen) - som verkligen är officiella softardagen nummer 1. Det vi gjort är; inte många knop egentligen, ha-ha. Men jag följde med mina frisörväninnor och fixade min utväxt på deras salong. Dessa damer blev dessvärre aldrig nöjd över resultatet i hår (trots att jag själv tyckte allting såg strålande ut) - slutade med att vi spenderade hela dagen i salongen. Nåja, jag kan inte klaga.. Det är aldrig fel att bli lite ompysslad!
 
Påvägen hem gick vi förbi Oslos enda öppna affär (näst intill) och handlade lite mysmiddag inför kvällen. Det blev kycklingtacos, chips och bakning kvällen till ära. Mycket onyttigt med andra ord! Som avslut på en bra söndag tog jag en svettig springrunda runt Majorstuen & Frogner. Imorgon vankas en springrunda på morgonen & sedan är det jag som skall fixa gymkort här! Lyx att gymmet ligger någon gata bort bara. :-)
 
Nu skall jag sova. Hoppas ni haft en fin helg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0