Dessa härliga fredagar

Det spelar ingen roll hur underbar veckan tycks ha varit, det är alltid lika härligt med fredag! För det är helg, och det är mysigt, det är festligt och hela staden kryllar av en glad fredagskänsla. Denna morgon har jag fixat frukost till mig & Annika. Blev spenatsmoothien, kaffe och granola med fil! Lite mysfrukost sådär. Givetvis med tända ljus till denna höstmånad. Ha-ha, är det något jag går all-in för så är det ljus... Det är ljus i vartenda litet hörn i vår lägenhet! Bänkar, bord, micro, toalett - överalllt. Men det är ju så mysigt (tror jag fått denna ljusdille av min kära moder)!
 
Annika skall åka till jobbet och jag tänkte fixa lite grejer som behöver fixas. Skicka in ett test till nya jobbet, gå till banken och ta en springrunda. Lite saker som behöver hinnas innan jag börjar jobba! Förressten, det är ju kladdkakans dag idag - (och nej jag är ingen nörd, såg det på facebook hehe), tänkte faktiskt baka en kladdkaka till jobbet och ta med till mina kära arbetsvänner!
 
Önskar er alla en ljuvlig fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0