Ett samtal, ett jobb

Ni kommer nog inte bli speciellt förvånade nu, men! Jag har ännu ett jobb på g! Låg i sängen och hade lite morgonmys förut, surfade och kollade runt på olika sidor - finner då ett jobb som jag ansåg lite lockande, ringde lite spontant in och berättade mitt sto-ora och spontana intresse, ringde trotsallt in nyvaken i sängen (ni kan tänka er den morgonrösten hehe). Hur som haver, samtalet gick väldigt bra, blev precis uppringd tillbaka - och imorgon väntas redan en intervju! Älskar när saker går snabbt, det passar en ''vill-ha-allt-här-och-nu'' människa som mig.
 
På tal om att byta ämne så älskar jag även vår lilla lägenhet, bara mer och mer! Tänk er själva, en mysig liten 1a på ett av stans finaste områden - ihop med två tjejvänner till sambos! Det är perfekt, enkelt sagt. Jag älskar det.
 
Här kommer lite bilder från helgen i Stockholm :-)
Jag och Sara inne på Riche :-)
<3
Vi har även insett att vi INTE är så bra på att packa. Allt detta till två dygn!
 
Tack för denna helg underbara vän!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0