Matlagning med wifeys!

Vi har varit och handlat mat inför veckan idag. Vi handlade mycket färska råvaror, mandlar, nötter, oljor och sallader. Vi har ju börjat vårt sunda liv här i lägenheten tillsammans nu, alla är vi så peppade - skall bli grymt att göra det tillsammans! Alla vill dessutom tappa några kilon.. Ha-ha ;-) Jag har gått ner lite i vikt automatiskt sedan jag flyttade till Oslo, men vill ner några kilo till, typ till 52 kg!
 
Ikväll gjorde vi i alla fall en mysig middag, det blev köttfärsfyllda papprikor och till det en grönsakssallad med vineger. Imorgon skall vi testa göra en spenatsmoothie till frukost, som jag fått rekommenderad av en vän! Annars då? Vi tänkte kolla på film.... men ni vet hur det slutar, man sätter på filmen, men det är minsann ingen som tittar (alla är vi internetnördar) hehe. Nix, nu är det dags att sova för min del. Sussa sött kära vänner :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0